Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) –  Pytania i odpowiedzi 

Zebraliśmy tutaj zbiór najczęściej zadawanych pytań, i postaraliśmy się na nie odpowiedzieć w sposób jak najbardziej zrozumiały, jednak jeśli masz jeszcze jakieś pytania to prosimy o przesłanie ich na adres sklep@lovingshop.pl

1. Jak jest zapakowana przesyłka ?

Wszystkie nasze przesyłki są pakowane w sposób uniemożliwiający podejrzenie zawartości. Etykieta nie zawiera żadnych oznaczeń sklepu. Ten sposób pakowania zapewnia pełną i 100% dyskrecję.

2. Jak szybko otrzymam przesyłkę ?

Czas wysyłki danego przedmiotu jest zawsze podany na stronie opisu przedmiotu, zdecydowana większość wysyłek wychodzi z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Firma kurierska dostarcza przesyłki zwykle następnego dnia po nadaniu. Więc w możesz być niemal pewny, że przesyłka dotrze do Ciebie do 48 godzin od złożenia zamówienia.

3. Czy prowadzicie sprzedaż telefoniczną?

Tak, jednak z uwagi na bardzo dużą ilość zamówień do pakowania, zamówienia telefoniczne jesteśmy w stanie przyjmować dopiero po nadaniu przesyłek, zwykle jest to możliwe po godzinie 15:00. Preferowane godziny przyjmowania zamówień telefonicznych to 15:00 - 18:00

4. Czy przyjmujecie zwroty?

Tak, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, masz prawo do zwrotu zakupionych przedmiotów na odległość w ciągu 14 dni od dokonania zakupów. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie zwracanych przedmiotów w stanie nienaruszonym, i nierozpakowanym. Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta prawo do zwrotu nie przysługuje jeśli rzecz jest dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Z uwagi na charakter sprzedawanych przez nasz sklep przedmiotów, podchodzimy bardzo rygorystycznie do tego zapisu, bowiem uważamy, że każdy klient kupujący u nas musi mieć pewność, że zakupione przedmioty nie były wcześniej przez kogokolwiek użytkowane.

5. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Nie. Prowadzimy sprzedaż tylko i wyłącznie wysyłkową. Nie ma od tej reguły żadnych wyjątków.

6. Czy otrzymam dowód zakupu?

Tak, do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT, która jest wysyłana drogą elektroniczną na podany adres e-mail w zamówieniu, lub listownie w przypadku zamówień złożonych drogą telefoniczną.

7. Mam firmę czy mogę kupić hurtowo?

Tak, prowadzimy sprzedaż dla firm, w tej sytuacji prosimy o kontakt mailowy, gdzie po stosownej rejestracji przyznamy indywidualne rabaty hurtowe.

<div id="9bea8cd5-6579-4c5d-ae3a-251055f1ffda"></div>
<script src="//trustmate.io/api/widget/9bea8cd5-6579-4c5d-ae3a-251055f1ffda/script"></script>